دو نکته کاملا کلیدی در فروش محصول


یادتان باشد بازاریابی و فروش ، جنگ محصولات یا خدمات نیست ، نبرد تصورات مشتری از کالا یا خدمات شماست.

اینکه مشتری ماشین من یا ماشین دلخواهش را با هر قیمتی بخرد یا اینکه من ماشینم را با قیمت دلخواهم به او بفروشم ، نتیجه ای یکسان در بر دارد .اما در حالت اول او با اشتیاق و با رغبتی وصف ناپذیر اقدام به خرید می کند و از این کار خود نهایت لذت را می برد.

مشتریان به دو مورد زیر شدیدا وفادارند

۱٫ تصویری که از کالا یا خدمات مورد نظر در ذهن خود دارند.

۲٫ ترجیح می دهند خرید کنند نه انکه چیزی به آنها فروخته شود.

وصراحت و  صداقت در بیان ویژگیها، باعث وفادار ماندن مشتری خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.